הקבינט • ניר ברקת מתארח

    דוד קורצווייל No Comments on הקבינט • ניר ברקת מתארח
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית הקבינט עם משה גלסנר ויוסי שווינגר התארח ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ופתח את הקלפים.

    על ש"ס: "פגשתי את דרעי ואמרתי לו: אתם האחרונים שלא מדברים איתי אשמח לדבר אתכם".

    על החרדים: " מוזר בעיני שעד לפני שהתחיל הקמפיין לפני כמה חודשים השדר היה שהתקדמנו מצוין בבתי הספר ועוד הישגים. הסתובבתי במגזר עם הנציגים וקיבלתי מחמאות. אני מאמין שהחברים רוצים לשפר עמדות, ואני רוצה לומר את הציבור אני אשרת בוודאות לגבי הנציגים נראה יוםאחרי הבחירות".

    על בני תורה: "אני מכבד את השוני בציבורים השונים ואכניס את כולם לקואליציה. אני משרת את כולם ולא בא להכתיב לאדם איך לחיות את חיו. החלפתי יועץ משפטי שהיה לעומתי כי אני מבין מצוקות ונותן פתרונות".

    על קרית יובל ורמות: "אין ספק שבשכונות החרדיות, הציוניות והערביות יש פיתוח מואץ. לגבי שכונות מעורבות צריך לטפל בכפפות של משי, בשיח. אני עושה מאמץ להביא את כולם לשבת ולדון ולהביא להסכמות, ההתחשבות ההדדית היא חובה, ככה נהגתי וככה אמשיך. נתנו להם שירותים ממינהל קהילתי בית וגן".

    על הירושה: "ירשתי עיר עם מצוקות גדולות. דבר ראשון אמרתי לא מקובל עלי שאנחנו נהיה צינור להעביר כסף לעמותות שלא יודעות לנהל. גם לנו היה קשה ולקח לנו זמן ללמוד את החומ, קיבלננו כבר אישורים לבניית 500 כיתות מתוך 1200 שבפער".

    על חילון העיר: "אנחנו יודעים שקדושתה של ירושלים היא עוצמתה. אנחנו לא עושים אירועים בשבת ואין על זה עוררים. מצד שני צריך להבין שיש ציבורים שלמים במדינה שרוצים להתחבר לירושלים ולכן צריך יותר אירועים עם יותר התחשבות".

    האזינו לשיחה עם ניר ברקת



    0 תגובות